Zobacz wszytkie serwisy JOE.pl
blogiblog4u.pl blogiblogasek.pl katalog stronwjo.pl avataryavatary.ork.pl czcionkiczcionki.joe.pl aliasydai.pl, ork.pl, j6.pl tapety tapety.joe.pl obrazkiobrazki na NK
Online: ---
zdrowie i choroby
Szanowny Użytkowniku,
Zanim klikniesz 'Przejdź do serwisu', prosimy o przeczytanie tej informacji.
Zgodnie z art. 13 ust. 1 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. (RODO), informujemy, iż Państwa dane osobowe zawarte w plikach cookies są przetwarzane w celu i zakresie niezbędnym do udostępniania niektórych funkcjonalności serwisu. W przypadku braku zgody na takie przetwarzanie prosimy o zmianę ustawień w stosowanej przez Państwa przeglądarce internetowej.
Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest GO-MEDIA, z siedzibą ul. Stanisława Betleja 12 lok 10, 35-303 Rzeszów, VAT-ID: PL792-209-42-66.
Podanie danych jest dobrowolne ale niezbędne w celu świadczenia spersonalizowanej reklamy oraz dostępu do niektórych funkcjonalności serwisu.
Posiada Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych i ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, wszelkie wnioski dotyczące wskazanych powyżej praw prosimy kierować na adres email: gomedia@interia.pl.
dane mogą być udostępniane przez Administratora podmiotom: Netsprint S.A., Google LLC, Stroer Digital Operations sp. z o.o., w celu prowadzenia spersonalizowanej reklamy oraz dostępu do niektórych funkcjonalności serwisu.
podane dane będą przetwarzane na podstawie zgody tj. art. 6 ust. 1 pkt i zgodnie z treścią ogólnego rozporządzenia o ochronie danych.
dane osobowe będą przechowywane do czasu cofnięcia zgody.
ma Pan/Pani prawo wniesienia skargi do GIODO gdy uzna Pani/Pan, iż przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r.
klikmapa.pl
Blog nie aktywny. Dodaj notkę aby usunąć tą informację oraz reklamy w treści bloga
Smutno..Masz inną...Bądzcie razem szczęliwi

Smutno..Masz inną...Bądzcie razem szczęliwi



10 maj 2007



I znowu pojechałam do Ciebie..na drugą część Warszawy..Po drodzę widziałam naćpanych ludzi..uśmiechy przechodniów do mnie..

Dojechałam..jestem już przed Twoim domem..
Stoje przed Twoimi drzwiami..
wracam..nie umiem..ale postanowiłam jednak pójść..więc
wchodzę do środku budynku..ściany odrapane..popisane.. niezbyt przyjemny zapach..wchodzę na drugie piętro..stoje przed drzwiami..TWoimi..wacham się chwilę ale..wkońcu dzwonię..Otwierasz mi drzwi..nie patrzysz na mnie..patrzysz w górę i w boki..ale nie na mnie..mówisz:
''Sorki ale teraz nie mam czasu.Zachwilę wychodzę''i tyle i koniec..nie zdążyłam powiedzieć ani jednego słowa..wracam do domu..chce mi się płakać ale..próbuje powstrzymać łzy..

Wieczorem napisałam do Ciebie...odpisałeś..


Ja (10-05-2007 21:15)
hej...
Kamil (10-05-2007 21:16)
a kto Ty??
Kamil (10-05-2007 21:17)
??
Ja (10-05-2007 21:18)
magda
Kamil (10-05-2007 21:19)
aha]\
Ja (10-05-2007 21:21)
Przepraszam, że tak nic nie powiedziałam i pojechałam do Ciebie...
Kamil (10-05-2007 21:23)
spoko ale nigdy wiecej tak nie rob
Ja (10-05-2007 21:24)
ok.
Ja(10-05-2007 21:28)
tesknie...
Kamil (10-05-2007 21:32)
wiesz co ale ja mam dziewczyne
Ja (10-05-2007 21:33)
wiem.nie byłam pewna ale tak myślałam
Kamil (10-05-2007 21:34)
no to juz wiesz
Ja (10-05-2007 21:34)
nom


Nie odpisałeś..Smutno mi..popłakałam się..Kocham Cię..Ty nie zaczekałeś na mnie..inną pokochałeś..Masz inną..życzę wam szczęscia..bo jak TY będziesz szczęśliwy to ja choć smutnan to szczęśliwa Twoim szczęściem..Dziękuje, że mi powiedziałeś..Naprawdę dziękuje..

fallen-black-angel 12/05/2007 10:33:10 [Powrót] Komentuj



przeczytałam wszytskie notki:( az mi łza poleciała. ty go naprawde kochasz jajak on moze cie tak traktowac??:(
nie załuguje na twoje łzy.. nie płacz przez niego pokaz mu ze dajesz sobie bez niego rade. wkoncu zrozumie co stracił...:(:(:( nie wiem jak tobie pomoc. tak mi ciebie szkoda:( jak czytałam to przypomniał mi sie moj chłopak cały czas jakies wieczne klotnie:(: raz mowi tak a raz tak:( ehh... ale badz dobrej mysli.. zobaczysz w twoim zyciu pojawi sie cłopak ktory bedzie cie traktował jak ksiezniczke i bedziecie oboje w sobie zakochani i szczesliwi... zycze Tobie szczescie kochanie :****\\


skarbeczku wierze w Ciebie jestes bardzo silna sdziewczyna.. dasz rade:**** bede cie wspierala bede cie odiwedziała cały czas:** jak chcesz to mnie tess odiwesdzaj:**
anulka69megan 25/05/2007 22:01:19
| brak www IP: 87.105.36.76

poczytalam wszystkie twoje notki i plakac mi sie zachcialo. ty go naprawde kochasz.. a on :( jak on moze cie tak traktowac. przykro mi
aneczka1658 24/05/2007 17:34:20
| brak www IP: 83.17.233.139

smutne to wszystko... naprawde ci wspolczuje. nie wiem co bym zrobila na twoim miejscu.. nie poradzilabym sobie. badz silna, nie poddawaj sie. pokaz mu ze nie potrzebujesz litosci - ze sobie radzisz. wkoncu zrozumie co stracil. pozdrawiam. woadnij do mnie www.aneczka1658.blog4u.pl
aneczka1658 24/05/2007 17:27:14
| brak www IP: 83.17.233.139

hey:) masz slicznego blogaska bede czesciej cie odwiedzałaD odwiedz tesss i mnie pozostaw jakis slad po sobie....

Buziolki:***

www.anulka69megan.blog4u.pl
anulka69megan 16/05/2007 19:45:21
| brak www IP: 87.105.36.76

Daje komcie za zajęcie 4 miejsca w konkursie :)
SC 12/05/2007 11:04:34
| brak www IP: 212.76.37.142

Daje komcie za zajęcie 4 miejsca w konkursie :)
SC 12/05/2007 10:57:16
| brak www IP: 212.76.37.142

Daje komcie za zajęcie 4 miejsca w konkursie :)
SC 12/05/2007 10:55:09
| brak www IP: 212.76.37.142

Daje komcie za zajęcie 4 miejsca w konkursie :)
SC 12/05/2007 10:53:59
| brak www IP: 212.76.37.142

Daje komcie za zajęcie 4 miejsca w konkursie :)
SC 12/05/2007 10:52:51
| brak www IP: 212.76.37.142

Daje komcie za zajęcie 4 miejsca w konkursie :)
SC 12/05/2007 10:50:50
| brak www IP: 212.76.37.142


Podstrona: *1* / 2